Finansowe Centrum Biznesu

Kursy Walut

Waluta kupno sprzedaż
CHF 3,6720 3,7483
CZK 0,1586 0,1687
EUR 4,1707 4,3866
GBP 4,7166 4,9493
USD 3,4774 3,6511
zobacz pełne notowanie

Pakiet I

W ramach pakietu usług assistance (Pakiet I) Towarzystwo zapewnia szeroki zakres pomocy w nagłych sytuacjach i nieszczęśliwych wypadkach.

Co obejmuje Pakiet I?

W ramach pakietu otrzymujesz następujące usługi assistance:
 


pomoc wyspecjalizowanego fachowca (m.in. hydraulika, ślusarza, elektryka) w przypadku awarii w mieszkaniu, naprawa sprzętu RTV, AGD (pralek, zmywarek, lodówek) oraz pomoc informatyka w razie awarii komputera
 


pomoc w podróży w związku z wypadkiem lub awarią pojazdu zaistniałą na terenie RP oraz udzielenie informacji przez Operatora dotyczących m.in. formalności i wymaganych dokumentów przy zgłaszaniu i wypełnianiu deklaracji wypadkowej, stanu dróg, sieci autoryzowanych warsztatów naprawczych oraz świadczenie usług z zakresu serwisu Concierge
 


zorganizowanie i pokrycie kosztów pomocy medycznej dla Ubezpieczonego w razie zajścia nieszczęśliwego wypadku zaistniałego na terenie RP, zorganizowanie i pokrycie kosztów pomocy medycznej dla Ubezpieczonego w razie jego nagłego zachorowania oraz udzielenie usług informacyjnych (m.in. informacja o placówkach służby zdrowia w razie choroby lub urazu, do których doszło poza miejscem zamieszkania, informacja o aptekach czynnych całą dobę)
 


zorganizowanie i pokrycie kosztów leczenia Ubezpieczonego oraz kosztów usług assistance poniesionych w następstwie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, kosztów leczenia szpitalnego, kosztów transportu medycznego Ubezpieczonego do miejsca zamieszkania lub do placówki medycznej na terenie RP

Kto może zostać objęty ubezpieczeniem?

Z usług jakie oferuje assistance mogą skorzystać bezpłatnie posiadacze kont osobistych SGB Prestiż oraz odpłatnie posiadacze kont osobistych SGB IMPULS, SGB PRIORYTET, SGB KONKRET oraz SGB EKSPERT.

Jak skorzystać z Assistance?

Aby skorzystać z możliwości jakie daje Ubezpieczenie Assistance, wystarczy zadzwonić do Centrum Operacyjnego pod numery telefonów +48 22 563 12 14 lub +48 22 383 22 14 i podać numer PESEL.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE UZYSKASZ:  

  • pod numerem infolinii: 800 888 888 (opłata jak za połączenie lokalne)
  • w oddziałach SGB-Banku S.A. na terenie całego kraju

drukuj